Sledujte nás
Search
Close this search box.

Influencer marketing startup Lafluence koupil digitální agenturu WeDigital

 by feedit.cz, posted in tisková zprávavýběr

Praha, 1. listopadu 2023 – Influencer marketing startup Lafluence koupil digitální agenturu WeDigital. Spojením těchto dvou značek vzniká největší marketingová společnost se zaměřením na influencer marketing na českém a slovenském trhu s kompletním portfoliem influencerských služeb. Vedení agenturní činnosti se ujme Managing Director Martin Kyncl. V tomto roce cílí obě společnosti na společný obrat 100 milionů korun.

Influencer marketing startup Lafluence koupil 100% akvizicí digitální agenturu WeDigital. K podpisu akvizice došlo 13. října po dohodě mezi CEO Lafluence Peterem Vargou a Managing Director a zakladatelkou WeDigital Andreou Hurychovou. Spojením těchto značek dochází k propojení dvou významných entit z odvětví influencer marketingu. Vznikne tak největší marketingová společnost se zaměřením na influencer marketing na českém trhu s kompletním portfoliem influencerských služeb od influencerských kampaní, přes produkci, sociální sítě, až po digitální reklamu a vlastní technologie.  

Vedení agenturní činnosti se ujme Managing Director Martin Kyncl, který v následujících měsících převezme od Andrey Hurychové také WeDigital. Celou skupinu Lafluence, včetně Lafluence Technologie nadále povede CEO Lafluence Peter Varga.

Akvizice WeDigital nám dává strategicky velký smysl. Spojujeme tím průkopníky našeho odvětví. Andrea s WeDigital stála při vzniku influencer marketing v Česku jako takového, s Lafluence jsme pak jako první začali toto odvětví digitalizovat. Martin Kyncl je zkušený manažer působící již více než deset let v mediálním světě a poslední rok velmi úspěšně řídil a zásadně akceleroval naši interní influencer agenturu. Spojením těchto dvou agentur vzniká jasný lídr na poli českého influencer marketingu co do obratu i šíře portfolia influencerských služeb. Našim klientům budeme nyní nabízet technologie, agenturní služby včetně produkce, sociálních sítí, digitálních reklam a další.” říká CEO Lafluence Peter Varga. 

Úspěšnou akvizicí WeDigital se Lafluence rozrůstá nejen o kompletní portfolio influencerských služeb, ale také o velkou síť klientů, která z něj v současnosti činí stabilního partnera na trhu. Obě společnosti navíc spojuje společná vize stát se lídrem na českém i slovenském trhu. 

Zakladatelka a Managing Director WeDigital Andrea Hurychová k akvizici říká: “Už delší dobu jsem přemýšlela kam WeDigital posunout dál. Agenturu jsem založila a řídila 8 let, takže když se naskytla příležitost udělat tento krok a spojit WeDigital s Lafluence, která má podobné hodnoty a já sama byla i u jejího založení, přišlo mi to jako krok správným směrem pro mě samotnou, tým i naše klienty. Věřím, že se ještě více upevní naše pozice lídra v rámci influencer marketingu a digitálních řešení, která můžeme společně klientům nabídnout. Martinovi Kynclovi jako novému CEO obou agentur jednoznačně věřím a cením si jeho zkušeností v oboru.”

Nově rozšířený influencer marketing startup Lafluence v následujících měsících plánuje seznámení s týmem WeDigital a nastavení společného fungování. “Těší mě, že se zintenzivňuje spolupráce skvělých lidí postavená na společných hodnotách a v oblasti influencer marketingu tak můžeme klientům nabídnout nejkomplexnější služby na trhu včetně silného techu. V nejbližších měsících se zaměříme na seznámení obou týmů, klientů a harmonizaci vnitřních procesů. Začátkem příštího roku pak chceme přijít s jasnou a silnou vizí pro influencer marketing v České i Slovenské republice.” říká k dalšímu směřování  Managing Director Martin Kyncl.

Značka Lafluence prochází v současné době intenzivním byznysovým vývojem, který byl mimo jiné podpořen investiční pobídkou ve výši dvaceti milionů korun od Venture Clubu a předchozí zásadní investici zakladatele CZC.cz Josefa Matějky skrz fond Nextech Ventures. Vzhledem k současné akvizici WeDigital míří na společný obrat 100 milionů korun, kterého chce dosáhnout již ke konci tohoto roku.

O Lafluence

Lafluence je influencer marketing startup se zaměřením na influencer marketing. Začínal jako online tržiště, které mělo za cíl zprostředkovat influencerům komerční spolupráci s firmami a pomocí technologií spojovat značky a marketingové agentury s prověřenými tvůrci obsahu. Reagoval tím na rostoucí popularitu internetových osobností a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele. V současné době se dělí na dvě divize: agenturní a technologickou. Influencer agentura obsahuje kompletní portfolio služeb, která tvoří kampaně pro největší brandy a mediální skupiny v Česku. Rozumí potřebám značek i influencerů a vytváří online prostor, kde mohou spolupráce navazovat snadno a efektivně. Vlastní technologický tým, pak digitalizuje procesy probíhající v influencer marketingu, se zaměřením převážně na influencer marketing agentury.

Lafluence tržiště vzniklo v srpnu 2017. Od té doby se do ní zaregistrovalo přes 3 000 influencerů, kteří zrealizovali více než 1 000 marketingových kampaní pro značky jako Nivea, Henkel, Uber, DameJidlo, Emco, Reebok, Lush, letgo, Mixit, Burda, Kitkat, Braun a další. Lafluence je v současné době největší online platformou svého druhu pro influencer marketing v Česku a na Slovensku.  Lafluence vlastní také nejkomplexnější databázi lokálních talentů, která čítá bezmála 25 000 profilů na sociálních sítích Instagram, Tiktok a YouTube.

www.lafluence.com

O  WEDIGITAL

Agentura WeDigital, kterou založila Andrea Hurychová v roce 2015, se zaměřuje na digitální obsah a strategie s využitím influencer marketingu, videí a komunikaci na sociálních sítích. Agentura pracuje s nadnárodními značkami i startupovými firmami. Mezi dlouhodobé klienty patří například Plzeňský Prazdroj, Google, Unilever, Mattoni, Abbott a další. Za kampaně pro své klienty si agentura odnesla také řadu ocenění.

O transakci napsali i další media, například Euro.cz, mam.cz, mediaguru.cz nebo mediar.cz