Zajímá Vás, jak dnes funguje marketing? Co se za poslední roky změnilo v práci reklamních agentur v mediálním prostoru, kde Hospodářské noviny mají denně jen 4 tisíce výtisků, až 30 tisíc čtenářů on-line a 18ti letá influencerka Anička Šulcová má 800 tisíc sledujících (stejně jako Česká televize)? Vše je jinak, než bývalo. Určitě se podíváme i do oblasti startup scény, investování a také – jak jinak – co se dělo a děje v politice. Informace hýbou světem, jedno zda jde o fakenews, nebo nikoliv.
Večerem nás provede Karel Křivan, PR poradce, komunikační stratég a publicista. Je expertem v oblasti osobního PR, strategie značek a mediální komunikace. Zakladatel jednoho z prvních creative shopů v České republice, pracoval pro mezinárodní reklamní agentury, korporátní klienty i státní orgány a organizace. Přednášel na Vysoké škole ekonomické v Praze, nyní na Ústavu práva a právní vědy. Pravidelně publikuje v odborných médiích. Jako konzultant pracoval a pracuje pro management firem i státních organizací. Zabývá se strategickým poradenstvím pro tvorbu a řízení brandů a launch nových produktů. Specializuje se na moderní formy PR a jejich propojení s klasickým marketingem.
Výbor Venture Clubu absolvoval již dvě konzultace i na poli PR a propagace pro naši činnost, jak směrem dovnitř, k členské základně, tak na venek. Marná sláva, mít dobrý produkt je sice základ, ale bez propagace se žádný business neobejde. V rámci rozšíření přehledu doporučuje účast všem.
Přihlášení níže, jako obvykle. Pro členy Venture clubu je vstup v ceně členství, pro nečleny je za vstupné 300 Kč. Po přihlášení obdrží nečlenové výzvu k úhradě a po uhrazení link na přihlášení.
Přednášející a několik řádných členů se účastní tohoto pracovního setkání osobně. Pro „zainvestované“ společnosti a jejich zástupce je vstup volný.
Těšíme se na zajímavý večer.
Venture Club
Microsoft Teams Meeting, online, Praha 1
Rezervace
Máte u nás účet? Přihlaste se nebo pro více výhod zaregistrujte.
Rezervace jsou uzavřeny.
Vaše údaje zpracováváme podle zásad o ochraně osobních údajů.